dinsdag 8 januari 2013

Middagje Zaandam..

Hi girls!
Het spijt me zeer dat ik de laatste dagen helemaal niets heb gepost, dat komt ook gewoon omdat ik bijna geen tijd heb. Maar vanaf nu zal het veranderen hihi. Ik ging vandaag dus een middagje mee met me moeder naar de stad van Zaandam. En het was super! Ik ben in allerlei winkels gegaan en heb hele leuke items en kleding stukken gescoord . Ik en me moeder bleven het meest hangen bij De Primark. Ik ben van plan om een shop log te maken, dus hou me blog goed in te gaten (: Verder was de stad echt super mooi in zaandam, ik bleef tot ongeveer kwart voor zes en dan was het al een beetje donker en toen zag ik de lichtjes echt heel goed. Echt prachtig, nou ik moet zeggen. Deze dag is geslaagd! Heb jij vandaag wat leuks gedaan?
Dikke kus, Busra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten