woensdag 13 februari 2013

Carnaval!!

Ten eerste begroet ik jullie en vertel ik jullie met trots dat ik ben besloten om meer te posten op mijn blog. Het spijt me echt zeer dat ik de laatste weken niks heb gepost. Ik heb best wel spijt en ben er achter gekomen dat ik het vreselijk erg heb gemist. Anyway, ik wil het deze keer hebben over carnaval. Toen ik gister naar de stad ging kwam ik mensen met te gekke, creatieve outfits tegen. Helaas heb ik geen foto's gemaakt, maar heb ik speciaal voor jullie wel leuke outfits opgezocht! 


Persoonlijk vind ik het elfje het leukst, omdat ik iemand ben van die magische stuff. Morgen ga ik naar een feestje met als thema carnaval, ik ben van plan om als een elfje te gaan. Ik heb er al zin in!
Hoe zou jij je verkleden? Zet het in je reactie!
-----
Lots of love, Büsra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten