zondag 17 februari 2013

BASICS.

Hi fashionista's.
Wat had ik het vandaag druk zeg, naja niet echt druk ik was heel lang bezig met designen! Ik kan inmiddels best mooie blends maken. Het is volgens mij 1 van mijn hobby's geworden hihi. Maar ik dwaal helemaal van het onderwerp af. Ik wil jullie vandaag de BASIC kleding stukken aan jullie uitleggen, voor als je dat nog niet wist! Het zijn musthaves die je zeker aan je kledingkast moet toevoegen. :)

Zwarte sokken, deze zijn heel chique en zeker weten een musthave. Weg met de gekleurde sokken!
Gekleurde jeans, zie hierbij vooral de pastel kleuren voor je! Deze kun je vinden bij H&M en Zara.
Het witte overhemd, iets wat haast iedereen in zijn of haar kast heeft hangen , dit is erg leuk te combineren met een trui erboven! [Laat het kraagje wel eruit steken]
Gekleurde ring met een gekleurde steen, ook al zo'n musthave. Dit is het ultieme item om je look nóg leuker te maken.
Dun elastisch haarbandje, deze zijn in verschillende kleuren te vinden bij de H&M.
Bruin leren riempje voor om je middel of heupen, verkrijgbaar bij de Bershka of andere shops!


Liefs, Büsra.


1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de liebster award!
    http://aalegriaa.blogspot.nl/2013/03/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen