vrijdag 15 februari 2013

Competitie tijd!

Hoi lieve meiden!
Carnaval is al geweest en ik weet zeker dat sommige meiden nog een leuke uniform hebben, of je hebt via google een leuke carnaval outfit gevonden. Ik heb voor jullie een leuke opdracht waar je heel origineel en creatief moet zijn. Maak een leuke carnaval look via pizap.com  Ik heb een kleine voorbeeld gemaakt. In deze look heb ik een kip, duivel, en een stukje roodkapje samengesteld.

HOE DOE JE MEE?
Je doet mee door zo een plaatje te maken . Wanneer je het plaatje hebt opgeslagen ga je naar www.tinypic.com en upload daar het plaatje. Als je dat hebt gedaan krijg je een link naar je plaatje van je look die door jou is gemaakt. Die kopieer en plak je en zet het in je reacties.
Ik wens iedereen veel succes!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten