maandag 31 december 2012

Happy new yearr...

Hello girls
Zoals jullie gemerkt hebben is het over een paar uur al 2013, wat gaat de tijd toch snel zeg.
Ik wens jullie echt een voorspoedig en gelukkig 2013, en vooral veel plezier .
Aangezien dit een fashion blog is, wil ik het tegelijkertijd over de mode 2013 hebben.
Ehm, er kwam gister dus een krant van de Didi met wat fashion looks in maar ik moest er echt bijna van kotsen. Er was een brede jas, en dan een brede broek. De accessoires paste al helemaal níet bij de looks.
En het leek net alsof een regenboog die looks had uitgekotst. Als dit de mode van 2013 word, en als iedereen dit gaat dragen, tja dan weet ik het ook niet meer. Ik ging zonet dus op google, en typte fashion 2013 in. En ik was opgelucht, ze waren op zich wel mooi. Maar die bij de Didi, nee dat kan gewoon niet.
Ik heb een paar foto's gevonden wat dé mode zal worden in 2013. Ik heb ook een leuke bron gevonden, van trendystyle.net . Enjoy it!

Als je de mode collectie's voor herfst winter 2012 2013  bekijkt , dan zou je niet denken dat het crisis is . Het woord 'Ausirity' lijkt in de mode wereld niet te bestaan. De mode is chic, maar vooral rijk en elegant. Goud, zilver, brokaat en juweel knopen zijn eerder regel dan uitzondering. Kleur speelt nog steeds een belangrijke rol, maar ook zwart is helemaal terug!
Meer lezen? Klik hier





Dan weten jullie dat ook weer, haha.
Liefs, jullie fashion blogger : Busra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten