zaterdag 29 december 2012

Opninion

Hii you!

Ik kan niet stoppen met iets posten op mijn blog, en wil nu mijn mening over deze foto geven
Trouwens voor mensen die niet weten wat opninion betekent, het betekent mening in het engels!


Persoonlijk vind ik de foto helemaal te gek, alleen vind ik haar haar er wat minder bij haar passen.
Het zou beter zijn als ze haar haar kastenjebruin kleurde , en dan dat haar tot net over haar kont kwam.
Vind ik dan haha. Verder is het jasje ook out of control, alleen is het iets wat te kort. Máár, zo ie hij ook erg leuk. Verder is het gewoon hartstikke leuk gedaan, en de ruimte waar de foto's zijn gemaakt past gewoon bij de kleding. Het is allemaal lekker naturel en naja daar houd ik gewoon van. I love it!

Lotsss of love 
Busra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten