woensdag 26 december 2012

Winter mustaves

Ondertussen is het heel duidelijk, de winter is er. Persoonlijk vind ik het een speciaal seizoen. Ik bedoel na een lange route van school met de fiets lekker in je warme huisje binnen komen, een warme chocomel voor jezelf maken en dan in je nestje kruipen. Maar dit allemaal moet je wel Fashionable doen, daarom heb ik dé winter musthaves| uitgezocht speciaal voor jullie!

1| De oversized sweater.
Zelf vind ik deze sweater helemaal te gek. Je moet wel een strakke skinny broek eronder hebben ,dus géén wijde broek. Ook moet je het aanvullen met leuke accessoires neem een voorbeeld aan dit:
2| Studs bag.
Studs, ik vind ze er leuk en maken een look helemaal af. Ze staan erg leuk bij een tas, of gewoon op een kraag. 
3| Klokken ketting.
Eigenlijk is het niet alleen voor de winter, je kan het ook gewoon in de andere seizoenen aantrekken!
Zelf vind ik hem beter passen in de winter haha.
4| Kleur: Bordeaux rood.
Ik zelf vind het echt een geweldige kleur . Het is een kleur dat erg speciaal is en alle looks opfleurt.
Hier is een voorbeeld hoe je de kleur het best kan combineren.
5| Jeans vest.
Dit leuke kledingstuk kan je bij bijna alles combineren! Het maakt een look erg elegant maar toch stoer.
Zeker een aanrader dus, ik zelf heb er ook een . Ik heb hem voor 3O euro gekocht bij ZWART , ik heb geen idee of die winkel in jouw dorp of stad bestaat haha.

Dit was het dan voor deze keer, hopelijk vonden jullie het wat!
Tot de volgende keer, kus Busra. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten